Skönt trött


På spinning med Sofie B igår

Idag mellan mina två jobbpass så körde jag lite gym (ca 40 min), sedan spinning 30 min och core 30 min. Körde ju spin och core igår också, men då med Sofie B (idag med Sofie L), och Sofie B kör fortfarande det gamla corepasset medans Sofie L kör det nya. På StiL kör annars alla coreinstruktörer samma corepass. Spinningpassen är dock alltid individuella, så trots att jag körde spin core både idag och igår så körde jag helt olika pass!

Kände mig pigg och stark på spinningen och öste på, superhärligt! På coren var jag dock inte särskilt stark idag, vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att jag igår körde core och bodypump, och körde lite gym före passen idag. Musklerna har fått sig en rejäl omgång efter förkylningen, och nu är jag skönt trött i kroppen. Ska bli välförtjänt med två dagars träningsvila!

Nu ska jag sussa, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0