Oh Yeah!


Oh Yeah! proteinbar

För ett tag sedan (ganska länge sedan) så beställde jag lite provgrejjer från Bodystore.com, och de har stått i mitt skafferi sedan dess. Det var bland annat lite enportionspåsar med proteinpulver, och jag smakade några av dem innan jag gav upp och insåg att proteinpulver är inget för mig, och gav resten till Magnus. Kvar fanns dock denna Oh Yeah! proteinbar, med smak av Almond Fudge Brownie. Eftersom jag har varit förkyld och inte tränat på länge har jag inte riktigt haft chans att testa den här, för jag ville göra det efter träning. Men igår så knaprade jag i mig den på bussen på väg hem från StiL, och den var skitgod! Jag förälskade mig i den redan vid första tuggan! Den är knaprig men mjuk, knäckig, god, krämig men ändå med massa tuggmotstånd. Den får helt klart 5 stjärnor av 5 möjliga! Kommer beställa fler sånna här direkt, för dom finns i flerpack på Bodystore.com. Finns också i flera olika smaker, så jag ska nog testa lite andra också, men just den här var supersmarrig.

Lite fakta då om denna proteinbar:
- inget transfett
- 52% protein
- 10% kolhydrater

Tycker det är en helt okej sammansättning på en proteinbar att äta efter träningen. Och som sagt; mycket god, och dessutom ganska mättande. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0