Massage och oxfilé!

Direkt efter jobbet fick jag thamiassage av Annelie på mitt jobb. Grymt mysigt, och vilken upplevelse! Det var väldigt skönt och mysigt, men inte alls som vanlig klassisk massage. Annelie jobbade igenom hela min kropp, tryckte och tänjde i mina ben och armar. Kan tänka mig att det är en väldigt bra massageform om man har låsningar, men det hade då inte jag visade det sig. Det är mest muskelknutor, och då passar vanlig klassisk massage bättre.

När jag kom hem sedan så gjorde jag och vår inneboende Lina middag. Det blev helstekt oxfilé, ugnsrostade grönsaker och hemmagjord bearnaisesås. Blev inte helt nöjd med såsen, men den blev ändå jättegod. Jämför ju med min mammas hemmagjorda bea, och jämfört med den så var min inte särskilt bra, men ja, good enough.


Min tallrik


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh vad gott det såg ut! :D

2011-02-02 @ 21:58:03
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0