Fjällräven Classic



I utmaningen vi har på jobbet så hade jag anmält mig till Fjällräven Classic, ett vandringslopp på 11 mil i Lappska fjällen. Hur mysigt som helst, jag har verkligen sett fram emot det! När jag kom till jobbet idag så sa min chef att de skulle anmäla idag. Men så surfade jag inte på deras hemsida och såg att det var fullt! Redan! Alla 2000 platser tagna! Starten går inte förrän i början på augusti, men trycket har tydligen varit väldigt stort i år, vilket ju iofs är kul, men det innebär ju att jag mest troligt inte kommer få delta :(

Min kollega som är ansvarig för utmaningen på jobbet sa att han skulle kolla om det fanns möjlighet att skriva upp sig på någon slags reservplats, men så ser det då inte ut på hemsidan. Men från oss på jobbet är vi bara två personer som ska delta, så det kanske går att ordna. Hade ju helst velat gå med två kompisar, men nu är det ju osäkert om de får någon plats. Tydligen brukar det dock bli några avbokningar så på hemsidan uppmanas man att besöka anmälningssidan då och då, så det ska jag göra! :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter som en spännande utmaning :)



SV: Njae, det har jag väl inte men kanske borde sätta upp det?

2011-02-16 @ 13:12:57
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0