9. Mina inspirationskällor

Detta inlägg kommer då en dag för sent, men skitsamma :P


Jag och Josse


Det finns många personer som inspirerar mig, framförallt till träning! Varje dag på jobbet så inspireras jag av alla glada, snygga och hurtiga människor som kommer och tränar, och det är skitkul att få vara en del av deras besök på StiL, och jag gör såklart vad jag kan för att det ska bli ett BRA besök!

 

I min närhet, bland folk jag känner, så finns det väl egentligen ganska få personer som INTE inspirerar mig, men om jag ska välja EN inspirationskälla så får det nog bli min yngsta syster Josefin. Det är en helt galen tjej som just nu pluggar sitt första år på gymnasiet, och där har valt en fotbollslinje. Det innebär att hon tränar fler träningspass per vecka än det finns dagar, samtidigt som hon pluggar järnet och har jättebra betyg (betyg jag inte ens vågade drömma om på gymnasiet!), och ändå lyckas ha ett så himla bra socialt liv med vänner och pojkvän. Hur hittar hon TID liksom? Är galet stolt över henne, såklart! Josefin är dessutom ovanligt mogen för sin ålder, väldigt smart, tar alltid så kloka beslut och är en jättebra tjej helt enkelt, och att läsa hennes blogg och att snacka med henne inspirerar mig jättemycket. Puss pårej syrran! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Och då måste jag bara säga, att när det gäller träning så är DU min främsta inspirationskälla! Stoooor kram för all pepp och glada tillrop!

2011-02-11 @ 18:05:22
Postat av: jusefin

AW! <3

Ledsen att jag inte läst detta förrän NU, det är ju nästan pinsamt... Men jag är så sjukt glad att få inspirera en sån grym människa som du! Du är bäst syrran, rock on!

2011-02-11 @ 20:26:03
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0