# 4. I min träningsväska

Jag har egentligen ingen träningsväska. Eftersom jag tränar på jobbet och har ett eget skåp där så har jag alltid mina träningskläder där. Men jag kan ju berätta vad som finns i skåpet! :)

Där finns just nu två träningslinnen, ett par träningsbyxor, hårsnoddar, plattång, hårspray, hårläggningsvätska (som jag brukar ha i hårtopparna innan jag rätar ut dem med plattången), strumpor, trosor, engångsrakhyvel, en liten handduk (till spinning), vattenflaska och hörlurar (till när jag kör någon konditionsmaskin och ska titta på TV samtidigt). I duschen hänger min badhandduk och i skohyllan står mina träningsskor.

Engångshyveln fick jag av en av instruktörerna en gång när ja skulle gå på pass och skämdes för mina oerhört orakade ben, hon hade ett helt gäng, och jag fick en. Guld värt!


Engångsrakhyvel :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hihi, det var en hel del det :)



Sv: Ja, men gör det, absolut!

2011-02-03 @ 22:29:33
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0