27. Detta klarar jag mig inte utan



Oj, det finns så många saker jag rent spontant känner att jag inte skulle klara mig utan, men rent krasst skulle jag väl egentligen klara mig utan det mesta. På ren envishet skulle jag på något sätt ta mig vidare.

Men en sak som jag absolut inte skulle klara mig utan är min kropp! Den är väl förstås som de flesta andra kroppar, funktionell och lydig osv. Men till skillnad från många andra kroppar så saknar den totalt allergier och kroniska sjukdomar. Den nöjer sig med lagom mycket mat, den älskar att följa med mig till gymet (även om den inte har nåt val så VET jag att den faktiskt VILL!), och den tar mig till roliga platser med härliga människor. Dessutom är den min och baaara min! Även om den förändras genom åren till utseendet (och även funktionen), så har den varit med mig sedan jag föddes och kommer att vara med mig tills jag dör. Vilken fantastisk följeslagare!

Kommentarer
Postat av: christoffer

bra jobbat! highfive!

2011-02-26 @ 13:21:53
Postat av: Maria Davidsson

Kroppen - den enda sanna följeslagaren genom livet

2011-02-27 @ 12:18:37
URL: http://davidoffs.blogg.se/
Postat av: victoria

Ja, gör det tycker jag!! Just det, det har jag för mig också verkade supergott :)



Förstår det, hehe ååh ja det är synd att det är så långt att åka annars hade jag kommit direkt :D Så tack ändå för erbjudandet! Ha det fint :)

2011-02-27 @ 21:40:49
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0