26. Så sover jag



Jag sover i en grymt skön, och stor säng som jag och Magnus nyligt inhandlade på IKEA. Vi har sovit i en 140-säng sedan vi flyttade ihop (innan dess antingen i samma 140-säng eller i en 120-säng, beroende på hos vem vi sov), så att ni ha en 180-säng känns otroligt lyxigt!

Jag sover oftast på rygg eller på sidan. Sov mycket på mage förut, kunde knappt somna om jag inte låg på mage, men har vant mig av vid det efter att jag ofta fick så ont i nacken av att ligga på mage en hel natt.

Jag sover ofta för lite också. Om jag får sova så länge jag vill så sover jag oftast 9 timmar, och vaknar utvilad och pigg. På vardagarna blir det istället kring 6-7 timmar, vilket enstaka nätter inte är något problem, men i längden blir det jobbigt. Men jag försöker alltid se till att "sova in" tiden när jag får möjlighet.

Kommentarer
Postat av: Jusefin

Ååh, vill oxå ha en ny fin IKEA-säng!! Gud vad underbart ni kommer sova i flera ååååår framöver :D



Haha, godis ska man ha. Speciellt på fredagar! & på resor typ. & när man pluggar & kanske ibland när... jaa du förstår hur det kommer bli :(



lever ett väldigt fint & underbart liv med min nya kamera, ja<3

2011-02-25 @ 23:09:56
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0