2. I mina öron när jag tränar


Bild: google


När jag tränar så gör jag det för det mesta inomhus. Tränar jag på löpand eller crosstrainer brukar jag kolla på TV, och då är det ljudet från TVn jag har i lurarna. Om jag tränar i gymet brukar jag lyssna på det som spelas i gymet. Tycker inte om att ha egen musik i öronen i gymet, jag vill höra folk runt omkring mig, annars får jag nojja att nån står och pratar med mig utan att jag hör, eller att jag själv gör konstiga ljud som jag inte hör.

 

Ibland tränar jag ju på pass också, och då är det såklart passet som instruktören spelar som jag lyssnar på.

 

Den enda gången jag lyssnar på min egna musik är om jag är ute och går eller springer, vilket inte händer så ofta. Men NÄR det händer så är det rock och punk som gäller, det är den peppigaste träningsmusiken. Gillar det mesta inom den genren, och är svinkass på vad band och deras låtar heter, så jag ska inte rabbla upp nåt, men ja, rock och punk om jag själv får välja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0