Mysig liten träningsvärk

Har aldeles lagomt med träningsvärk idag, sådär småmysigt liksom. Man känner att man har gjort nåt dagen innan, men man plågas inte av det i varje liten rörelse man gör. Den sitter främst i bröstmusklerna, men även i mage och lår.

Sitter för övrigt och resonerar kring spinningpasset nu. Ska ju testköra lite imorrn, men har sedan en vecka tillbaka funderat kring låtar som kan passa och vara roliga att köra. Nu har jag fått lite tips och råd från min kära mamma som varit spinningledare tidigare, så nu är hjärnkontoret i full aktivitet! Ska bli skoj att få testa praktiskt på cykeln imorrn, och har jag tur får jag sällskap av sambon som kan ge feedback och tips han också :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Gött med lite träningsvärk så man känner att man har varit duktig :D



SV: Hehe, där ser man men vad kul att du är med :D Lycka till!

2011-12-28 @ 20:11:41
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0