Härligt morgonpass!

Började dagen med att köra ett skönt stationspass med några vänner. Älskar att träna på morgonen, jag blir så PIGG resten av dagen! Imorrn blir det vilodag, ska ta skön sovmorgon och på kvällen ska jag gå på hockey, Luleå-Färjestad.

Torsdag morgon ska jag börja öva på allvar på mitt nya spinningpass. Börjar närma sig, och jag är SMÅTT nervös. Det blir det allra första passet jag ska leda någonsin, och extra nervöst är det ju eftersom det är ett pass på 75 minuter, och jag tar över det efter en ledare som är riktig cyklist! Men förhoppningsvis går det bra, jag ska försöka göra ett tokjobbigt pass som deltagarna får slita sig igenom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0