Härlig födelsedag trots halsont



Har aldrig (vad jag kan minnas) varit sjuk på min födelsedag förut, men nån gång ska ju vara den första... Igår kände jag att jag började bli sjuk, så jag avstod från träning men gick på den inplanerade massagen jag hade med Angelique, ny massör hos oss på StiL. Jag tänkte, att det värsta som kan hända är att jag blir ordentligt sjuk, och då blir jag hellre det på en gång och får det överstökat än att det ska ta flera dagar för förkylningen att bryta ut, och sedan ännu längre tid innan jag blir av med den.

Igår kväll, inatt och imorse mådde jag superkasst, så jag sjukanmälde mig från jobbet idag och har spenderat dagen på soffan sovandes eller läsandes, typ. Har inte haft någon matlust (åt 2 tuggor lasagne till lunch, sen mådde jag illa! Inte likt mig!) under hela dagen och halsen har varit uppsvullen och gjort ont. Nu mot eftermiddagen och kvällen mår jag betydligt bättre, och har fått i mig mat också (jag och Jakob lagade levergryta till middag - mums!), så imorrn ska jag tillbaka till jobbet! Känns bra, för jag har massagekunder inbokade under morgondagen, och vill inte gärna avboka och ställa in, det känns tråkigt.

Förutom halsontet har det varit en bra dag, fick presenter på sängen imorse och det har ringt släkt och familj under dagen och grattat mig. Så trots halsontet har jag haft en bra födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0