Träning på egen hand



Fick inget sällskap till min träning igår, men körde ändå dagens pass från www.crossfitnordic.se:
3-3-3-3-3 hängstyrkefrivändning på 90% av kapaciteten

På tid:
500 m rodd

sedan:
10-8-6-4-2 av:
hängstyrkefrivändning (45/30 kg)
strikta pull-ups
boxhopp

Utan peppen att tävla mot någon annan, och efter att inte ha tränat så hårt på ett tag, så fick jag en rätt kass tid, men jag är ändå nöjd. Eftersom passet var väldigt fokuserat på överkroppen, så testade jag springa lite efteråt. Men det är såååå tråkigt så jag la ner det projektet ganska snabbt och solade lite solarium istället. Sedan fick jag massage av Camilla, helt underbart! Har sagt det förut och säger det igen: behöver egentligen gå regelbundet, men slarvar med det där...

Imorrn ska jag kanske springa lite på bandet. Blev inkallad att jobba idag och imorrn, så jag kan springa lite efter jobbet imorrn innan jag far hem och tar helg. Gör mig inget att jag fick komma in och jobba trots att jag egentligen har semester veckan ut. Är faktiskt rätt skönt att vara tillbaka på jobbet, och jag är glad att jag har ett jobb jag känner så med :)

Kommentarer
Postat av: Jusefin

Åh guuuud vad jag bävar för dagen då jag börjar träna igen. Utan varken en träningskompis ELLER nån vidare träningslust... grrrrrreat!



Well, tur jag är så snygg ändååå? pussis!

2011-08-12 @ 16:47:26
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0