Skön träning idag



Kanske inte fullt normalt att vilja vara inomhus på ett gym och träna när det är underbart väder ute, men men... Körde, som vanligt, dagens pass från www.crossfitnordic.se, och idag var det ett riktigt roligt pass med hängfrivändning, situps, burpee-pull-ups och mountain climbers. Före dess blev det teknikträning med hängfrivändningar, och det kändes i axlarna sedan förra passet jag körde som också innehöll den övningen.

När jag kom hem från träningen fortsatte jag med staketet, och nu har jag borstat klart hela. Tänkte jag skulle börja måla nu på eftermiddagen, men när jag börjar vill jag måla klart hela på en gång, så jag avvaktar med det tills imorrn eftermiddag istället. Den här eftermiddagen ska jag ägna åt att slappa, umgås med hundarna och kolla lite TV. Kanske städa några kaninburar också. Imorrn ska jag börja jobba igen efter semestern, så jag ska försöka komma i säng relativt tidigt ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0