Schysst träning

Det var riktigt jobbigt att köra Milon faktiskt. Ska definitivt fortsätta med det. Jag gillar främst enkelheten och att träningsdaran och statistiken sparas i kortets chip så man kan kolla hur man utvecklats och blivit starkare.

Jag körde två varv i cirkeln, vilket tar precis 35 min. På styrkemaskinerna hinner man mellan 12 och 15 reps innan man byter maskin. Första varvet idag ställde jag dock om en del som min mamma ändrat då hon körde på mitt kort i helgen, men andra varvet bara öste jag på och det var tungt! Precis som det ska vara!

Efter träningen mumsade jag i mig en gainomax protein bar med smak av mörk apelsinchoklad. Gott! Sedan blev det 10 min på solsemester innan jag tog en härlig dusch. Nu ska jag skutta i säng och drömma om min spännande morgondag! :) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt härligt!



SV: Joo, men tekniken vill man ju få rätt såklart :D

2011-04-28 @ 22:05:05
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

Det låter som skön träning :D

2011-04-28 @ 22:09:35
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0