Kul träning igår!


Dessa plancher hänger på StiL för att guida rätt i funktionella gymet. Bilder tagna från DinTräning.se


Igår tog jag med mig familjen till StiL och visade dem runt där, samt körde lite träning med dom. Jag och pappa körde i funktionella gymet, Magnus och Josse spelade lite squash innan de också kom ner till oss, och mamma körde Milon.

Det var otroligt kul, men tufft! Vi körde mest med kettlebells och träningsbanden, men tävlade även mot varandra i chins och brutalbänk. Josse vann stort i brutalbänken, och pappa i chins. Jag var god tvåa i brutalbänken men hade inte en chans i chinstävlingen. Men jag har å andra sidan aldrig tränat på chins alls. Får skylla på det...

Träningsvärken suger i ben och mage idag i alla fall, skön känsla efter nästan 2 veckors inaktivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0