Frukostar


Frukosten igår

I förrgår kom mina föräldrar och yngsta syster hit, och med gäster blir det ju ibland lite speciella frukostar. Igår gjorde min pappa en jättegod omelett åt mig med ost, champinjoner och bacon. Fantastiskt!

 

Igår kväll var det stor påskmiddag här hos oss, med sill, potatis, köttbullar, ägghalvor, ja det vanliga när svenskarna firar en svensk högtid. Så idag tog jag lite rester till frukost; skärgårdssill, nubbesalled och ägghalvor, och vid sidan av det en macka som föräldrarna inhandlat på sin morgonpromenad. MUMMA!



Frukosten idag


Kommentarer
Postat av: Christoffer

man blir ju hungrig.. :P

2011-04-24 @ 16:29:59
Postat av: Lina S

Ser gott ut!

2011-04-26 @ 13:00:25
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0