Off to work

 

Ska strax iväg till jobbet men först vill jag skryta lite med viktnedgången. Vägde nämligen under 70kr imorse, närmare bestämt 69,7kg (som ju också kan ses på bilden). Känner mig otroligt stolt och nöjd, och väldigt peppad att fortsätta jobba ner mot målvikten. Blir ju då som sagt ingen träning ikväll, men på fredag ska jag träna crossfit kring lunch, trots att det krockar med Top Model på TV!

 

Anledningen till att jag brukar vilja se Top Model förresten, är att jag tycker det är jättekul att se hur de kan förvandla modellerna med smink och i bilder. Det är verkligen tufft vad man kan göra med bilder. Och så tycker jag det är lite kul att se massa snygga kläder och så också. :)


Kommentarer
Postat av: ingrid

Nu är du ikapp och förbi...o det känns helt ok för mig.

Återkommer med info om hur jag ligger till nästa vecka. Puss

2010-09-23 @ 21:43:05
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0