Föreläsningen gick bra



Idag höll jag en lunchföreläsning för några anställda i Luleå kommun, och det gick riktigt bra. Jag råkade dra över lite på tiden, och några fick gå i förväg, men annars gick det bra. De som stannade kvar sa att det inte gjorde nåt. Skönt det :) Drog inte över så mycket heller...

Det jag fick höra i form av feedback var att det var intressant och bra, och två som jobbade med hälsa där på kommunen satt kvar och frågade lite om min utbildning och vad jag jobbade med i övrigt och lite sådant, och så berättade dom lite om deras jobb och att det var svårt att få folk motiverade osv. Intressant litet samtal :)

Efter föreläsningen gick jag runt hörnet och köpte sushi på stället där jag och Magnus åt sushi förut. Jag tog med det hem denna gång, och det var precis lika gott hemma! Och dom gjorde en så skitsmart grej! Soppan man får med skulle ju ha kallnat om jag fick den varm, så jag fick bara det som var i soppan, så var det bara att tillsätta kokande vatten när jag väl kom hem sen. Supersmart! Och det smakade precis lika gott som när man äter det direkt där!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tja igen:-) Kul att föreläsningen gick bra. Jag ligger på 70 nu. Diskuterade på hälsouppföljningen strategier för att öka förbränningen, är eg nöjd förutom att det är fortfarande lite bulligt runt magen. Ska öka proteinintag under en månad så får vi se.

Puss

2010-09-05 @ 11:15:59
Postat av: jusefin

Åh jag vet, kalendrar är så underbara! Jag har dock ett uppslag för varje vecka, lättare att få en överblick så tycker jag, speciellt nu i skolan så kan jag se direkt på måndagen ifall jag har en läxa till på fredagen som jag glömt bort, haha!



Vad roligt med föreläsningen, måste vara jätteintressant både för dig & för dem som lyssnar. Låter kul!



För övrigt så har jag inte så jättemycket tid för bloggar nu när jag börjat skolan igen, det är bara plugg, träning, mat & sömn som får plats om dagarna tyvärr :( Mamma är väl glad att jag inte sitter så mycket vid datorn antar jag, haha. Men om några veckor kommer vi ju få varsin laptop från skolan så då kanske jag har lite mera tid. Men annars får vi väl bara höras på tfn så får dvi berätta allt roligt som händer i våra liv! :D PUSSSSSSSS

2010-09-05 @ 12:36:59
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0