Crosstrainer idag

Idag tränade jag på crosstrainer för första gången på länge. Jag hade tänkt gå på crossfit kl 11 eller spin 45 kl 12, men jag dröjde mig kvar framför TVn för att få se hur det skulle gå i morgonens avsnitt av Top Model (gammal säsong som sänds varje dag kl 11), så jag hann inte med passen utan fick köra egen träning istället. Det funkade det också, men är faktiskt inte alls lika roligt som att gå på ett pass, trots TV-apparaten. Tiden gick väääldigt långsamt! Stor i 40 minuter och sen fick det räcka.

Imorrn ska jag nog bara ha vilodag och umgås med magnus på kvällen. Vi ska se senaste avsnittet av The Ultimate Fighter som släpps inatt, och förhoppningsvis äta en god middag ihop, bara vi. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0