Blev ingen träning idag...



Idag på väg till träningen mötte jag en granne med sina hundar. Jag brukar hälsa då jag träffar henne ute, och ibland även på hennes hundar. Idag frågade jag om jag fick gå fram och hälsa på hundarna, och hon sa att det var okej. Men hennes ena hund flög på mig och bet mig först i ena armen och sedan i andra. Första bettet gjorde ont men lämnade inga märken. Andra bettet lämnade däremot kraftiga märken, även om tänderna inte gick igenom min jacka eller så.

Läkare är konsulterad och jag behöver ingen antibiotika eller stelkrampsspruta eller liknande. Armen ömmar lite grann men i övrigt mår jag bra. Kan inte riktigt använda armen som vanligt pga att den ömmar, så blir ingen crossfit imorrn som planerat, utan mest troligt någon form av träning som inte involverar armarna så mycket. Kanske en längre promenad eller cykeltur med Magnus.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt och umgåtts. Mysigt med sådana kvällar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tur att de inte va värre då!

2010-09-25 @ 00:28:48
URL: http://sarasofieh.blogg.se/
Postat av: alexandra salomonsson :)

Oj ! aj vad ont :O

allt bra annars då?

kram

2010-09-26 @ 23:12:17
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0