Uppdatering

Har varit dålig på att skriva i helgen, mest för att jag inte riktigt haft tid. Så här kommer en liten kort uppdatering, så kommer förhoppningsvis lite mer utförligt inlägg ikväll.

Jag och Magnus delade en underbar kvällsmat i fredags, lite Italiensk buffé typ. Olika sorters salami, parmaskinka och så vanlig rökt skinka, samt pasta, egengjord pesto (första gången vi gjorde pesto själva, men det visade sig att vi var bra på det för det blev jättegott!), pärltomater och fetaost. Självklart ett litet glas vitt vin till det :)

Jag hade vilodag i torsdags men planerade träning för fredagen. Men en kompis skulle komma förbi så jag strök den, men sedan missade min kära vän att komma, så jag hade lika gärna kunnat träna.. Jaja, så blir det ibland. Jag och Magnus tränade dock gym igår (lördag), och då körde vi tillsammans igenom ett av hans träningspass som han fått av en av våra instruktörer på StiL. Det var faktiskt riktigt roligt att köra enligt ett bestämt program, och tillsammans med Magnus! Tog lite bilder, de kommer senare...

Igår kväll var vi hos Jakob och spelade poker. Jag kom sist första gången och tvåa andra omgången. Det var riktigt roligt! Blev dock lite onyttigheter, men det var länge länge sedan jag åt något riktigt onyttigt, så det kändes ändå helt ok. Och det hör lite pokerspel till... :)

Sådär då, klockan är 14.30 på eftermiddagen och det är mörkt ute. Inne på StiL lyser värmeljusen och min kopp med varm choklad värmer händerna som annars varit små isbitar... Trevlig helg kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0