Trött!

Är lite småtrött idag. Jag hade vilodag igår för jag var så slut i onsdags och hade tränat tre dagar i rad. Hade tänkt träna idag men hann inte pga jobb, förberedelse av kaninerna inför utställningen imorrn, och slutligen middag hos svärföräldrarna. Vi åt taccos, hur gott som helst! Lämnade hundarna där eftersom de erbjudit sig att ta hand om dem över natten så jag slipper ta med dem till utställningen imorrn, eftersom Magnus är bortrest över natten.

Imorrn blir det träning men inte av den klassiska typen. Kommer att stå och gå och bära kaniner hela dagen, och efter en sådan utställningsdag är jag alltid heeeelt slut. Och på söndag ska jag jobba hela dagen. Men på måndag blir det vanlig "klassisk" träning igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0