Bodystep en hit!



Träningen blev förstås inte som den var tänkt idag. Pga att jag var tvungen att göra lite ärenden på stan på dagen så skippade jag spin/core mitt på dagen, och tänkte köra poweryoga på morgonen istället. När klockan ringde imorse var jag dock väldigt snabb att ställa in det passet och sov istället vidare. Men jag körde som planerat mitt livs första pass bodystep - och gillade det! Trodde faktiskt inte att det skulle vara så roligt, men det var konstant hopp, upp och ner på brädan, och inte alls så farligt svåra kombinationer etc. Däremot går det snabbt! Ett stort plus är intensiteten, det är pulshöjande och svettigt, precis som jag vill ha det! Så detta var en riktig hit, blir garanterat fler gånger!

Imorrn ska jag hålla föreläsning för kom igång-gruppen i motivation, och efter det blir det spin/core! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0