Skön dag idag

Idag har jag varit ute på altanen och städat kaninburar. Det är så skönt att få rensa och städa där ute hos dem, så att det blir rent och fint.

Igår sprang jag på StiL och solade lite efteråt. Börjar bli lite brun nu, och det känns härligt!

Kampen mot min mamma (om att först nå 70kg) går åt rätt håll, jag har gått ner hälften av mina 5 kg att gå ner. Jag hade tänkt nå målet innan jag åker till Cypern den 7e, och då har jag bara 1½ vecka kvar att gå ner 2½ kg på. Jag hoppas det går vägen, men för att jag ska lyckas måste jag lägga på ett kol nu sista biten. Ingen snacks, ingen alkohol, inget godis eller sånt. Jag tänkte också utesluta bröd och pasta helt och ersätta det med grönsaker. Jag ska träna och kämpa, och jag ska klara det! Att vinna står som jag tidigare nämnt en helkväll med min mamma, hon bjuder på allt. Låter superhärligt och jag vill gärna nå 70kg före min mamma gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0