Skön förmiddag

Idag fick jag massage av min kollega Tina, helt otroligt skönt. Härligt att vi kan massera varandra så behöver ingen av oss betala för det. :)
Efter massagen spelade vi Squash och jag fick tokstryk, hon vann 3 set av 3. Näe, jag måste spela oftare känner jag...

Squash är helt sjukt kul förresten, man får kuta och springa och slå hårt och av någon anledning så ser det mesta man gör ofta skoj ut, så när jag och Tina spelar så är det en hel del skratt ch fniss, både åt varandra och oss själva. Det är inte alltid bollen studsar så som man vill!

I eftermiddag ska jag och Magnus shoppa tillsammans med en kompis. Jag hade tänkt mig köpa lite nya fiskar och växter till akvariet, får se hur det går med den saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0