Härlig utedag hos kaninerna

Nu börjar det äntligen bli vår! På dagarna ligger temperaturen kring 0 eller strax över, och solen skiner. Solen sken i och för sig inte just idag, men det var ändå milt och skönt väder ute, och jag passade på att städa hos kaninerna. Det är ju lite kroppsarbete samtidigt som det är så skönt för välbefinnandet att se kaninerna få rena burar efter vintern då det varit svårt att städa ordentligt.

Har rejäl träningsvärk efter att jag gymade med syrran i fredags, usch usch. Det var för länge sedan jag var i gymet och styrketränade, och syrran ville köra en hel del maskiner jag aldrig tidigare kört, och visade några övningar som var nya för mig, vilket såklart INTE gör att jag har mindre träningsvärk än jag haft annars... Är hur som helst ändå nöjd, det är ganska skönt när det känns i kroppen att man gjort något bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0