Handlade idag



Några av dagens inköp på affären idag, nyttigheter till helgen och en bukett tulpaner. Köpte lite annat också, som mjölk och så, men det var så ointressant att det inte fick va me på bilden. :)

Till helgen är det ju påsk, och det kommer jag fira med oändlig omsorg om mig själv. Är nämligen "gräsänka" hela helgen, maken är alltså bortrest. Han ska till släkt i Gällivare och jag stannar hemma med hundar och kaniner för att slippa ordna med vakt åt dem. Så jag ska passa på att ta hand om mig själv, träna, göra lite hemmaspa, skämma bort mig med god och nyttig mat etc. Ska bli jättehärligt! Och bilden visar alltså lite av det jag planerar att unna mig själv denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0