Sorry...

Har inte bloggat på skitlänge. Jag ber alla mina tusentals, nej hundra tusentals, läsare om ursäkt för denna slöhet i skrivandet som kommit över mig.

Det spårade ur lite efter min resa till Cypern, då tappade jag av någon anledning lusten att blogga. Har inte haft så mkt för mig egentligen, har bara inte riktigt orkat skriva.

Lite har dock hänt i mitt liv sedan sist jag skrev. Jag fick inte förlängd anställning som personlig assistent, vilket jag egentligen skulle vilja skriva av mig om, men sekretessen hindrar mig. Och nu i helgen har jag varit i Stockholm och Västerås för en snabb visit. Vi har varit på gröna lund och träffat kompisar till Magnus och så har vi varit hos mina föräldrar i Västerås. Under dagarna i Västerås hann vi också med en supertrevlig middag med två gymnasiekompisar till mig (vi var hemma hos den ena av dem) samt deras respektive.

Under visiten i Västerås blev jag otroligt peppad på att börja äta lite nyttigare och träna bättre. Min kära mamma har ju gått ner i vikt och blivit supersnygg! Hon har lyckats med hjälp av Itrims viktminskningsprogram som du kan läsa om här: http://www.itrim.se/
Jag tycker att Itrim har en av de sundare inställningarna till viktminskning på marknaden idag. Deras metoder baseras på vetenskapliga studier och de har en grupp forskare som konstant ser till att de är uppdaterade på aktuell forskning. De har olika metoder som man kan välja mellan beroende på hur mycket man vill gå ner i vikt, och hur snabbt man vill göra det. Tyvärr finns inte Itrim i alla städer, och jag saknar det här. Jag hade absolut varit en kund där annars. Men jag gick till Itrims lokal i Västerås och köpte på mig några av deras måltidsersättningsprodukter. Genom att byta ut enstaka måltider mot deras måltidsersättningar så minskar man energiintaget och ökar förbränningen. Jag har bland annat köpt deras frukostgröt med äpple och kanel, som faktiskt är riktigt god. Jag har också provat deras smoothie som inte alls var så god, och så deras mellanmåls-bar som däremot var smarrig. Ska uppdatera med bilder lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0