Choklad till middag

Åh, min kompis Lina och hennes kille har varit här och sovit i två nätter, igår var vi på bio och grillade kött och åt en urgod hemmagjord potatissallad. (Receptet på salladen sist i inlägget.) En liten popcorn gled ner under filmen, som var Inception, med DiCaprio. Det var en jättebra film, se den! (Shutter Island där DiCaprio också innehar huvudrollen är också den en mycket bra film, se den också!)

Allt som allt så ska jag väga mig imorrn bitti och det blir som min invägning inför detta. Jag har försökt äta lite bättre några dagar nu i och för sig, men jag vägde inte in mig innan, så detta får duga.

Idag åt jag i alla fall lite filmjölk med mandel, äpple och kanel i, det var jättegott! Till lunch åt jag och Magnus rester från gårdagens grillning, och jag fick skitont i magen efter det. Trodde det skulle gå över efter en promenad men det blev bara värre så det blev en kort promenad. Men det gick över en stund efter att jag kommit hem ändå...

Nu på kvällen har jag ätit en måltidsersättning, en chokladkaka typ. Den är skitgod, men dom är jättedyra, 5st för 119kr. Men dom skulle jag typ kunna leva på!

Nu sitter jag och kollar lite på TV. Ska snart ta ut hundarna på dagens sista promenad och sedan gå och lägga mig, är ganska trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0