Semlor!


Degen jäste med belåtenhet




Några av bullarna (de mörkare på bilden) glömde ja lite för länge i ugnen, men inte farligt länge ändå


Semlorna färdiga, det var jag, Magnus och vår kompis Jakob som mumsade

Det var mycket gott, och nu är vi helt otroligt mätta, sådär som man bara blir av semlor. Kommer äta semla imorrn igen kring lunch med min kompis Ulrika som kommer hit och fikar, och på kvällen kommer Magnus föräldrar och fikar med oss.

Känner mig ganska tjock i halsen, känns som att jag håller på att bli förkyld. Riktigt dålig tajming att vara på väg att bli sjuk när vi ska åka ner till Nyköping imorrn kväll/natt... Hoppas det bara är en konstig känsla och att det går över tills imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0