Middag på hjärtedagen



Ikväll åt vi favvo-rätten, taccos! Salsa, tacco-färs, ost, grönsaker och gräddfil i totrillas. Mmmm... Perfekt på alla hjärtans dag, eller "hjärtedagen" som min kollegas sambo kallade det.

Jag och Magnus har i övrigt haft en jättemysig dag med promenad ut på isen tillsammans med hundarna i solen, och så har vi kollat på några avsnitt av en gammal säsong av The Ultimate Fighter, vår favvoserie. Det är en dokusåpa om killar som vill tävla i UFC (typ motsvarande hockeyns NHL, fast i sporten MMA, Mixed Martial Arts), och de slår ut varandra genom att fightas, MMA såklart. Mer om det vid ett senare tillfälle, nu ska jag krypa till sängs bredvid min underbara man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0