Lunch på Uni:k



Idag blev det smarrig laxlasagne på Uni:k, ett café jag verkligen gillar. Laxlasagnen jag åt idag hade dock aldeles för mycket pasta och för lite lax för min smak, och så blev jag faktiskt inte riktigt mätt på det heller. Behöver ett proteinspäckat mellanmål innan jobbet sen tror jag.

Innan lunchen (som jag förresten avnjöt i sällskap av min kompis Hanna) var jag på ett pass Bodyvive. Måste ändå säga att det är ett lite för långsamt pass för mig, och på det här passet var det med en deltagare som är känslig för hög volym också, så musiken spelades på lite för låg volym för att ja skulle känna peppen riktigt ordentligt... Så nej, bodyvive är inte riktigt min grej. Lyckas inte riktigt ta ut mig ordentligt, det är helt enkelt inte roligt nog. Tacka vet jag spinning och bodypump, DET gillar jag!

Och apropå det så ska jag göra ett nytt försök på spinning kl 8 på morgonen imorrn. Ska gå upp vid sju och känna efter. Blir mest troligt fail, men jag ska verkligen försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0