Jag kommer inte undan längre...


Efter mitt inlägg om längdskidåkning har jag ju ändå kunnat ursäkta mig med att jag inte äger ett par skidor, inte känner någon som äger ett par skidor med tillhörande pjäxor i min storlek, samt att jag inte hittat några till överkomligt pris på blocket. Men nu kommer jag inte undan längre. Dom hyr nämligen ut längdskidor på mitt jobb. Friluftssektionen alltså. 100kr per dag eller dygn kostar det, så nästa gång jag känner mig peppad på att åka kan jag bara hyra ett par på jobbet. Stavar och pjäxor ingår! Det är ju superbra! Jag får fundera på om jag ska göra det imorrn kanske, det vore som skoj, men jag har ingen aning om var det finns spår! Jag får kanske göra mina egna spår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0