I did it!

Jo, jag klarade det!m Jag gick upp 7 (eller nja, snoozade till tio över...), gick ut med hundarna och promenerade sedan till gymet och körde spinning 45 minuter kl 8 på morgonen. Emilia är en härlig instruktör som sprider träningsglädje, så efter passet var jag toklycklig och passade på att sola i några minuter för att varva ner.


Väl hemma var det matdax för både mig och hundarna. Till mig blev det 2 lösksokta ägg och en smoothie på yoghurt, kesella, frysta hallon & blåbär samt proteinpulver (smak jordgubb). Känns helt underbart att ha hela dagen framför sig. Och imorrn bitti åker vi till Dundret i Gällivare (www. dundret.se) för att åka snowboard hela dagen och gå på after-ski på kvällen. Får se om jag har möjlighet att blogga därifrån, annars blir det rapport på söndag eftermiddag när vi kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Mang

Fan vad duktig du är!

2010-02-05 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0