Dog på spinningen idag



Idag var ingen bra spinningdag. Passet är för det första inget jag gillar direkt, har varit på samma pass tidigare och det faller mig inte i smaken. Varken musiken eller ledarens peppande funkar för mig riktigt. Men idag var det riktigt illa, jag fick nästan panik! Jag blev superkall i halsen, kunde inte ta i utan att få rejält ont i luftvägarna ända ner i lungorna, och mina ben blev helt stumma. Vid återhämtningen/raksträckan i mitten av passet var jag tvungen att gå ut och lugna ner mig, innan jag kunde gå in och fortsätta, men hade ingen möjlighet att ta i ens hälften så mycket som jag brukar. Nej, det var ingen bra träningsdag idag. Får hoppas det går bättre imorrn, då hade jag tänkt gyma lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0