Utredning pågår - och axlarna brinner!

Huvudvärken från i lördags kom och gick även igår, och samma sak idag. Efter att jag tagit flera värktabletter (ipren) och druckit vatten hela dagen idag så blev jag less. Jag ringde min svärfar som är läkare och frågade vad det kunde vara, och hans gissning var att det berodde på spänningar i nacken, vilket mycket väl kan stämma då jag är stenhård i axlarna. När jag hade tränat spinning idag (vilket gick jättebra, hade ingen huvudvärk alls under passet!) högg jag tag i Tomas (som masserar på jobbet) och han fick knåda mina axlar lite. Han hittade knutor som han tryckte på, och sh*it vad ont det gjorde!! Ser plötsligt inte alls fram emot massagen ja ska få av honom på onsdag...

Hur som helst så fick jag nåt slags linement av Tomas på axlarna, och nu brinner axlarna som tusan, och är aldeles röda och varma. Det känns mest på huden, men jag hoppas det ska hjälpa lite mot knutorna djupare ner också.

Sedan har jag faktiskt också bokat in tid för en synundersökning imorrn, ifall det skulle vara något med synen som ger mig huvudvärk. Kan vara bra att åtminstone utesluta synfel. Så nu är det ordentlig utredning på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0