Träning!


Lyckorus efter träning

 

Idag blev träningen faktiskt av, men det blev mycket kortare träning än planerat tyvärr. Men det berodde på att vi idag fått NYCKLARNA TILL VÅRT HUS!!!!! (Ska berätta mer om det i ett annat inlägg, för det var ju såklart en unik upplevelse.) Efter det käkade vi sushi på stan med vännerna och sedan var vi ju tvugna att åka till huset och känna lite på det som vårt eget. Kändes coolt! Sedan åkte vi hem och då släpptes jag av på gymet, och då var klockan fem. Hade tänkt vara på gymet kl fyra, men så blev det alltså inte... Så jag tränade i en halvtimme, sedan solade jag lite solarium, duschade och fixade håret, och sedan började jag jobba 18.15. Jobbade bara i två timmar idag på eftermiddagen (sammanlagt med timmarna i förmiddags blev det 6 timmars jobb idag).

 

När jag kom hem utfodrade jag gästerna med stekt falukorv och makaroner. Inte världens finaste middag, men ibland (som tex när man har fyra hungriga nytränade killar i lägenheten) måste det gå fort, och behöver då inte heller vara så himla "fancy". Effektivt helt enkelt. Pojkarna (och jag) blev mätta :)

 

Nu sitter jag faktiskt och suger på en öl. Det är ju (snart) nyår! Planeringen inför festen imorrn är igång, blir gomiddag med tjälknul och potatisgratäng, och ska bli himmelskt gott. En kille i vårt gäng gör en helt awesome potatisgratäng, så jag önskade särskilt att han skulle göra den. Mmmmm... Själv är jag ansvarig för efterrätten, som blir en lite lyxigare fruktsallad. Mest troligt blandar vi i hallon, färsk annanas, kiwi, banan, äpple, päron... Till detta serverar vi mest troligt vanlig vispgrädde, blandning av vispgrädde och färskost (som Lina intygar är skitgott, men jag är ännu tveksam. Ger det dock självklart en chans!) samt kesella vanilj. Kesella finns även med smak av jordgubb och lime, som också passar fint till frukstallad av olika slag, och dessutom är nyttigare (mindre mättat fett och mer protein). Så testa gärna det nästa gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0