Huvudvärk!

Imorse när jag vaknade hade jag världens huvudvärk. Så fort jag rörde på skallen så bankade det hårt bakom ögonen. Usch. Trodde inte jag skulle palla att gå upp, men hundarna började leva om så fort de insåg att jag var vaken, så det var bara att gå upp. Tog en värktablett, och efter morgonpromenaden med hundarna så var huvudvärken som bortblåst. Härligt! Jag var lite orolig att min träning idag annars skulle påverkas. Idag har jag nämligen bokat bodystep, mitt nya favvopass! Så det passet vill jag då verkligen inte missa!

Nu ska jag springa till tvättstugan. Vi har nämligen äntligen lyckats hitta en köpare till megasoffan vi haft på blocket ett tag nu, men han ville ha klädseln tvättad först, så nu är soffan helt kal, förutom alla kuddar som utan sina fodral ser ganska läbbiga ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0