Härlig känsla!


Jag i rosa linne i mitten av bilden och utan "blurrat" ansikte. Redo att köra Bodystep!

Fick ju massage idag av Tomas, hur najs som helst! Gick därifrån lite groggy, och kollegorna trodde jag nog skulle somna i soffan hemma och inte alls komma tillbaka en timme senare till Bodystep som jag bokat. Tji fick dom! Jag gick hem, åt lite mellis och kom tillbaka, hur pigg som helst. Astaggad på bodystep, eftersom det var ett tag jag körde passet. Härlig känsla i kroppen!

Till min glädje fick jag i omklädningsrummet för personal och instruktörer (där jag byter om) veta (av instruktörerna som skulle hålla passet, som ju också byter om där) att det skulle vara release på nya koreografin. Kul! Av den anledningen ställde jag mig nästan längst fram. Dels så behövde jag inte skämmas för att jag inte hängde med - koreografin var ju ny för alla deltagare! Och så brukar jag när jag står längre bak kika på någon duktig deltagare framför mig, hur dom gör. Ibland är det lättare när man ser dem med ryggen mot en än spegelvänt som man ju ser instruktörerna. Men nu kunde ju ingen annan deltagare koreografin, så jag ville se instruktörerna bättre, som man ju gör om man står längre fram.

Passet var i alla fall jättekul, och jag tyckte jag hängde med bra. På vissa delar till och med bättre än några av de mer rutinerade bodysteputövarna! Mycket skoj! Och mot slutet droppade svetten från min panna - superhärlig känsla av att ha tagit ut sig rejält. Me like!

Väl hemma blev det middag och lite TV med Magnus - mysigt! Nu ska jag ut i kylan (men det är bara -6 grader ute, inte så kallt som det varit senaste veckan alltså) och mata kaninerna, sedan är jag taggad på tidigt sänggående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0