Trött idag!

Ingen träning, som planerat, men en himla massa stress istället. Hade ett viktigt möte idag och fick jobba både innan och efter det. Kom till jobbet 10.15 imorse och jobbade till kl 13. Sedan möte som sagt, som gick bra. Kl 15.40 kom jag hem, fick kasta i mig mat (hade inte ätit sedan frukosten, och jag VET att man ska äta regelbundet men det sket sig totalt idag), ta ut hundarna en sväng och göra mellis till eftermiddagens jobbpass. På plats på jobbet kl 16.30 och där sitter jag nu. Helt slut i huvudet (det tar verkligen på krafterna att vara utan mat i magen så länge på dagen, det sitter i fortfarande trots att jag fått i mig mat nu) och trött som tusan.

Imorrn jobbar jag enbart 4 timmar och ska ut och powerwalka med min kompis Jennie på morgonen. Ska bli himla skönt! Sedan SKA jag vara ledig på dagen, röja upp lite ute på baksidan (har skräp kvar där sedan burbygget) och på kvällen efter jobbet ska jag till svärföräldrarna och äta lite gott. De var jättegulliga och sa att dom skulle vänta tills jag kom med att äta, och bara äta något litet innan. Helt underbart mycket värt! Så nu längtar jag riktigt mycket tills imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0