Nedgång!

Ett tips om man vill väga lite mindre: gå på toa och gör "nr2" innan vägningen. Gjorde 2hg skillnad på mig idag :P

Vägningen före toabesöket är väl det jag får räkna kanske... 73,7kg idag. En nedgång jämfört med igår alltså.

Körde ju ett träningspass med Magnus igår. Sprang inte alls långt, max 2 km. Men vi joggade första kilometern och körde intervaller andra kilometern. Usch va tungt det var! När vi kom hem så körde vi styrketräning med kroppen som vikt, dvs armhävningar, sit-ups, rygglyft, nacklyft, upphopp och rumplyft. Vi körde varje övning i 30 sekunder, bytte direkt till nästa övning, och när vi kört alla övningar vilade vi någon minut. Sedan körde vi ytterligare två set.

Efter det här träningspasset var det gott med lite ugnsgrillad kyckling och ugnsstekta morötter. Mums!

Kommentarer
Postat av: jusefin

åh gud vad roligt det låter!! blev nästan lite sugen jag med, duktigt av dig att inte småäta innan, det måste ha känts skönt? =)



jo, det kan vara riktigt jobbigt med humörsvängningarna ibland... men det är tur man har folk som älskar en som muntrar upp mig! :) & riktigt skönt med håret oxå faktiskt, dock hoppas jag att det växer ut fort igen, klippte mig ju så mycket för att får bort så mycket slitet som möjligt...

2010-08-03 @ 11:25:18
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0