Massor med vardagsträning idag



Under ca 5 timmar idag har jag konstant burit på saker tillhörande kaninföreningen. Vi bytte nämligen från tre förråd i Sikfors (utanför Piteå) till ett enda förråd här i Luleå. Skönt att ha allt på samma plats, och skönt att ha fått lite träning för armar och ben (lyfter man korrekt så blir det ju en massa djupa benböj!) helt gratis.

Nu på kvällen var jag därför rejält hungrig, och vi gjorde en smarrig pytt i panna på falukorv, potatis och lök, men som synes på bilden uteblev potatis för min del. Istället åt jag morötter och blomkål (älskar verkligen blomkål, det är skitgott!!). Till detta ett vändstekt ägg och inlagda rödbetor. Det var supergott!

Nu ska jag ut på altanen och fortsätta vardagsmotionen. Dax för lite burbygge!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

snyggt jobbat tjejen:-) saknar vikt i dag:-)

I går spelade vi golf o sen träning på Itrim, köpte kort till Josse - gissa vad som ingår då - pt-tid. Hälsokontroll, konditionsmätning o träningsupplägg. Oh vad du kommer att göra ett bra jobb om vi får till det hos er.

2010-08-04 @ 19:05:38
Postat av: CISSI

SV Öh, menade "aldrig" på det där med att visa klippet. Att blogga om frisyrer kan jag göra, stay tuned!

2010-08-04 @ 22:51:09
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0