Magen värker!



Var ju på core igår där magen fick sig en rejäl genomkörare. Passet innehöll betydligt mer träning för mage än för rygg. Så magen känns idag kan jag säga. Trots det så pallrade jag mig iväg till ett pass bodypump. Under hela passet så fick jag en liten tankeställare om hur mycket man faktiskt använder magen under andra övningar också. Magen gjorde jätteont hela passet! Det var en halvskönt känsla mestadels, men nu är jag helt slut! Nu värker nämligen även armar och ben! Phu!

Så här fint väder var det utanför fönstret när jag körde passet:


Kändes nästan lite trist att träna inomhus...

Ikväll ska jag jobba, men sen är jag ledig onsdag-fredag. Ska bli skönt att få spendera några kvällar med maken.

Kommentarer
Postat av: ingrid

Kör hårt Anna!! Du gör ett strålande jobb. Jag är jätteimpad av dig. Åt lite pasta själv i dag vilket var första gången på ganska länge. Hoppas magen pallar. Jättegod grönsaksröra med succinin, tomat, paprika, vitlök och sparris. Till det en philadelphiaoskräm med basilika och citron. tom Josse gillade anrättningen.

Har gått från jobbet - kört ett pulspass och sedan gått hem. Det känns i kroppen.



Kramis.

2010-08-24 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0