Löpning före frukost

Idag ville jag hinna ut och springa innan jobbet, och jag börjar jobba kl 12. För att hinna äta innan jag sprang så hade jag varit tvungen att gå upp ganska tidigt, så jag bestämde mig för att springa före frukost. Det kommer jag inte göra om. Rundan är strax under 4 km och på tillbakavägen fick jag yrsel och fick stanna och gå vid två tillfällen. Allt som allt tog rundan nästan en halvtimme. Jag kände verkligen att jag inte hade någon energi alls i kroppen, och det är mycket obehagligt. Jag hade inte ens laddat med lite vatten innan!

Alltså inget jag tänker göra om. Men nu är i alla fall dagens motion avklarad och jag kan gå till jobbet mätt i magen efter frukosten och med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0