Joggingtur med Magnus



Tog en joggingtur med Magnus idag eftersom jag inte kunde träna igår. Vi joggade väl ungefär 4 km. Inte så sjukt långt, men ganska lagom. När vi kom hem hängde jag runt Magnus midja med benen och gjorde situps. Jag är såååå mycket bättre på det än Magnus är, klarade tio i första setet i alla fall. Ruskigt jobbigt! Blev inte så bra bild på det, jag ser helt galen ut och puffarna undrar vad f*n som händer i bakgrunden. Men ja, ni fattar ungefär hur det gick till :)




Sen mixade jag frysta hallon och blåbär med lite fil och blandade med keso till mellis efter träningen. Mycket gott! Blir nog detsamma till frukost imorrn tror jag :)

Nu ska jag skutta in i en mycket sen dusch efter slapp framför TVn. Ciao!

Kommentarer
Postat av: jusefin

hahahah! härlig bild, du ser verkligen galen ut =D

tycker det är ganska duktigt att du lyckades ta en bild under tiden oxå, haha. ser kul i alla fall!

2010-08-10 @ 11:20:26
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0