Hungrig!



Var ute på lite ärenden tillsammans med Jennie efter vårt fika (som jag skrev om i förra inlägget), och jag missade att ta med mellanmål. Blev skithungrig innan jag kom hem, och värmde genast en kyckligsoppa från Itrim. Den var faktiskt ganska god, men smakade inte så mycket. Den ser kanske inte så god ut på bilden heller, ganska grå osv. Men som sagt, helt okej.

Är dock fortfarande lite hungrig, känner mig otroligt frestad att gå och småäta. Men ska låta bli! Sitter och dricker mitt goda bubbelvatten och ska inte äta något förrän efter min och Magnus träning om en stund.

Kommentarer
Postat av: jusefin

oj du den ser verkligen inte god ut!

gud vad skönt med intervallträning... hoppas det gick bra! :D



har du förresten sett på min blogg att jag klippte & färgade håret? du måste säga vad du tycker! pussisen

2010-08-02 @ 23:12:53
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0