Cykelturen



Idag cyklade jag ju (som jag skrev om imorse) till Storheden i Umeå. Cyklade fel lite grann både på vägen dit och hem (tog olika vägar dit och hem), men det gjorde inte så mycket. På vägen hem cyklade jag längs vattnet, och shit alltså vilken vacker stad jag bor i! Kolla bara bilden ut mot vattnet; en av MÅNGA bilder jag fick längs vägen.

Cykelkorgen var överlastad så framdäcket var lite tillplattat (som jag försökte fota), och när jag kom hem vägde jag väskan. Gissa vad den vägde!? :P

Det var första gången jag var på Storheden utan bil, och även om det går cykelvägar dit från typ alla håll och kanter så finns det inte en enda cykelparkering där. Eller jo förresten, jag såg EN! Men det gick inte att parkera där. På ena sidan var det en handikapparkering och på andra sidan bord och bänkar. Smidigt... Vad har man då ett cykelställ där för??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0