Ut i vårsolen



Igår och idag inledde jag dagarna med stavgång i vårsolen. Gågatorna är nu fria från snö så det går aldeles utmärkt att vara ute och gå eller springa. Pga mina lättstukade fötter springer jag dock helst inomhus på löpband och utomhus blir det mest promenader. Med stavarna får jag upp flåset och får jobba med överkroppen också.

Det är fortfarande lite svalt ute, så jag har på mig mina löparbyxor med extra vindskydd frampå, min löpartröja under min fina löparjacka och ett par rejäla löparsockar utan sömmar som är superskönt att gå i. Alla dessa plagg är otroligt skönta och jag älskar dom! Mina gympadojjor är dock slitna och lite trasiga, så jag skulle behöva köpa nya. Men dom funkar ett tag till i alla fall, åtminstone med den ekonomin jag har just nu... Kanske nya till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Sara

Visste du om att det finns ett bäst-före-datum i löparskor? Ska stå på insidan av plösen... Var längesen jag lärde mig det så det kan ha ändrats... ;)

2010-04-15 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0