Styrketränad!



Idag körde jag lite styrketräning av bål och biceps. Tyvärr har min biceps på bilden trillat ner på undersidan av armen. Den var väl trött efter träningen kan ja tro...

Ikväll ska jag och Magnus till hans föräldrar och äta god middag och fira valborg. Ska bli mycket trevligt! Jag tänkte också passa på att ta ett bastubad där. Det är riktigt skönt ibland faktiskt, även om jag inte är så förtjust i att det är jättevarmt i bastun. Lite lagom sådär ska det vara...

Igår jobbade jag ju på nya jobbet för första gången! Det var jättekul, och jag känner mig riktigt peppad på att fortsätta där. Nästa jobbpass är imorrn, och då tror jag att jag kommer jobba själv och inte gå bredvid, för det är ett så kort pass. Sen kommer jag få gå bredvid lite mer nästa vecka innan jag får börja jobba mer "på riktigt" själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0